8.9.12

[You need a Fashion Shower: Anna Dello Russo for H&M video]*

Surprise!! Please take 2:45min of your time to have a look at this video. What do you think?

I have mixed feelings about it:

- I like it because it looks like a videoclip and she is like singing, something I didn't see coming. It's an original way of presenting the collection, most of you have probably seen it already.
- I dont like it because it reminds me of Madonna somehow and well... Anna Dello Russo cannot compare herself to Madonna on her own field of expertise. Plus... I still don't get the concept of what a fashion shower is... if anyone wants to invite me to one to explain please feel free to do so!

¡Sorpresa! Por favor tomaros 2:45min de vuestro tiempo para ver este video. ¿Qué os parece?

Yo tengo sentimientos encontrados al respecto:

- Me gusta el formato videoclip con ella cantando (o algo parecido), es algo que no me esperaba; me parece una forma original de presentar la colección, seguramente la mayoría de vosotros ya lo habrá visto.
- No me gusta porque de alguna manera me recuerda a Madonna, y la señora Dello Russo no se puede comparar a Madonna en su propio campo claro. Además... aún no entiendo la idea de la fashion shower... ¿qué se supone que es? Si alguien quiere invitarme a una para explicármelo, ¡estaré encantada de asistir!


SHARE:

6 comments

  1. yo lo encuentro sensacional el viedo !!

    XX :: Luba
    Well Living Blog
    http://very-well-living.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Mmm me ha hecho recordar un poco a Lady Gaga :S La verdad es que veo algo extravagante el video

    gracias por compartirlo guapa

    http://missytrendly.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  3. me parece muy original aunque después de haber leído una entrevista sobre esta colección en una revista no me lo esperaba así...

    bubblesandwindmills.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  4. usually I don't like ADR but this video is amazing! I think that a fashion shower is something that an unfashionable person needs to look better!

    ReplyDelete
  5. Buenisimo, no lo habia visto y me ha encantado, Anna es la caña!!!!!!!!!!
    Bss

    ReplyDelete
  6. ..io lo trovo a dir poco imbarazzante... mi e' caduta tantissimoooooo!!!!

    Bacino
    L3

    ReplyDelete

[Thank you so much for taking the time to comment.]*

Blog Design Created by pipdig